Przedszkole nr 219 „Niezapominajka” w Warszawie usytuowane jest przy ul. Mariana Keniga 16, 02-495 Warszawie.
1.Sposób dojazdu
Budynek znajduje się przy ul. M.Keniga 16 w pobliżu przystanku autobusowego linii 517,401, 716,177,197.Przejście dla pieszych przy ul. Warszawskiej nie posiada sygnalizacji dźwiękowej. Chodnik dla pieszych nie ma wydzielonego pasa dla rowerzystów. Najbliższa stacja PKP Warszawa Ursus znajduje się w odległości ok.500 m. Dojście na perony jest możliwe za pomocą schodów stałych i windy.
2.Wejście do budynku
Wejście do Przedszkola znajduje się w ścianie frontowej budynku od strony ul. M. Keniga – jest wyposażone w drzwi jednoskrzydłowe przedszkolne i jest dostępne dla osób na wózku (szerokość przejścia powyżej 160 cm). Dojście piesze od bramy jest równe, bez nachylenia. Jest przejście do szatni dziecięcej oraz pomieszczeń administracyjnych. Budynek przedszkola jest jednopiętrowy bez oznakowania dotykowego na posadzce. Tablica informacyjna jest usytuowana niedaleko od wejścia. Brak pętli indukcyjnej oraz dostępu do tłumacza języka migowego w placówce. Korytarze prowadzące do windy i szatni są wydzielone drzwiami i umożliwiają wyminięcia się 2 osób. W budynku nie ma oznaczeń brajlowskich. Możliwy jest wstęp z psem asystującym do wszystkich pomieszczeń budynku. Brak dostępnego łatwego tekstu do czytania czy informacji w języku migowym na stronie.



